Monday, July 4, 2011

dan ramadan bakal menjelang-kisah reunion pun bangkit semula





di kampung alor besar-cuti sekolah yang lalu.

ramadan penuh dengan nostalgia.

memang pun.

aku mengakui ramadan amat istimewa-dari segi ganjarannya-juga dari segi pengalaman melaluinya-sejak mula dahulu hingga kini-keterujaan untuk melaluinya amat terasa.

encik zul penghulu ada menghubungi aku hari itu-mengingatkan aku tentang rancangan reunion pada tahun ini-dan aku mula fikirkan tentang beberapa perkara.

1)biarlah tahun ini kita menyambutnya dengan lebih ramai ahli-yang kita mula kumpulkan sejak hari ini-dan lebih original kalau ahli-ahli itu dari kelas kita dahulu.
2)aku agak mahir dari aspek audio visual-jadi, aku mengofferkan diri untuk memberi bantuan dari sudut itu.
3)utk tujuan itu, harap dapatlah kawan-kawan memberikan aku gambar2 lama kelas kita dahulu yang ada dalam simpanan korang utk aku audio visualkan-hari reunion nanti semua orang buleh tengok.
4)Wujudkan bahagian ajk jemputan-kalau buleh jemputlah mana2 bekas guru yang pernah mengajar kita dahulu-

cukuplah dulu sampai di sini-

soalannya, apa pendapat korang?

alias derais

2 comments:

Anonymous said...

saya setuju..tapi bantuan saya amat terhad kerana:
1) saya x ingat sangat dah nama kwn2 kita yg sekelas dulu (kes cabut awal)
2) jarang balik utk bantuan dr segi teknikal
DIYAH

eelika said...

Last2 masa reunion hang tak der pun...Apapun ada kawan2 lain dah terubat ati nak jumpa kawan2 lama